Solat Dengan Jin, Adakah Ia Boleh Berlaku?

Solat Dengan Jin, Adakah Ia Boleh Berlaku? - Selamat datang di blog Sejarah Aceh, Info kali ini adalah tentang Solat Dengan Jin, Adakah Ia Boleh Berlaku? !! Semoga tulisan singkat dengan kategori dari Ad-Dien !! Fiqh !! Ghaib !! Soal Jawab !! Soalan Netizen !! Status Facebook !! ini bermanfaat bagi anda yang membutuhkan. Dan untuk anda yang baru berkunjung kenal dengan blog sederhana ini, Jangan lupa ikut menyebarluaskan postingan bertema Solat Dengan Jin, Adakah Ia Boleh Berlaku? ini ke social media anda, Semoga rezeki berlimpah ikut di permudahkan sang khalik yang maha kuasa, Selengkapnya lansung lihat infonya dibawah -->







Beberapa hari lepas saya ditanya oleh netizen tentang solat berjemaah dengan jin, adakah ianya boleh berlaku a.k.a possible? Soalan ini agak ganjil bagi saya sebab tak pernah lagi ditanya tentang hukum-hakam berkaitan jin tapi entah kenapa agak ramai yang bertanya tentangnya.

Rupa-rupanya ada video yang viral (saya tak tahu dari filem apa) yang menunjukkan seorang wanita sedang solat lalu dia merasakan kehadiran suatu makhluk dibelakangnya dan ditunjukkan bahawa jin yang berada dalam bentuk manusia ikut solat dibelakangnya.

Saya sertakan sekali video tersebut bagi yang ingin mengetahui gambarannya. (Amaran! Kalau takut, jangan tengok sebab ramai yang mengeluh takut selepas. Reaksi boleh tengok pada comment FB)




Demikianlah Artikel Solat Dengan Jin, Adakah Ia Boleh Berlaku?, Semoga dengan adanya artikel singkat seperti Informasi postingan Solat Dengan Jin, Adakah Ia Boleh Berlaku? ini, Anda benar benar sudah menemukan artikel yang sedang anda butuhkan Sekarang. Jangan lupa untuk menyebarluaskan informasi Solat Dengan Jin, Adakah Ia Boleh Berlaku? ini untuk orang orang terdekat anda, Bagikan infonya melalui fasilitas layanan Share Facebook maupun Twitter yang tersedia di situs ini.